Δημοσιεύουμε σήμερα το 2ο μέρος της αποκλειστικής συνεντεύξεως που παραχώρησε στον «Στόχο» ο κ. Αλέξανδρος Καρράς, ένα από τα πιο υπερδραστήρια στελέχη του Πατριωτικού Χώρου. Στα 36 του μόλις χρόνια, ο κ. Καρράς είναι συγγραφέας, αρθρογράφος στον ημερήσιο Τύπο και παρουσιαστής υψηλού επιπέδου εκπομπών στο YouTube (Τρίτος Δρόμος). Το βιβλιοπωλείο του (Εκδόσεις «Έκτωρ» & «Νέα Γενεά») θεωρείται ως ένα από τα παραγωγικότερα στην Ελλάδα, με εκδόσεις πατριωτικού, ιστορικού και ιδεολογικού περιεχομένου.
«Στόχος»: Αν και λαλίστατος, ποτέ δεν μάς έχεις πεί αν είσαι Αμερικανόφιλος ή Ρωσόφιλος. Το μεγάλο ίνδαλμά σου ο Δραγούμης ήταν Αντιδυτικός. Το δεύτερο ίνδαλμά σου, ο Μεταξάς, πίστευε ότι η Ελλάς ανήκει 100% στις Θαλάσσιες Δυνάμεις. Εσύ τι ακριβώς πιστεύεις;
ΑΛ. ΚΑΡΡΑΣ:«Είμαι αντιδυτικός, όπως ήταν κι ο Δραγούμης, και προπαντός ελληνόφιλος. Γεωπολιτικώς πιστεύω, όπως κι ο Δραγούμης κι ο Μεταξάς, ότι ανήκουμε στις Θαλάσσιες Δυνάμεις. Απλώς ο Δραγούμης δεν ήθελε τους Αγγλογάλλους να εμπλέκονται στα εσωτερικά μας και, φυσικά, είχε δίκιο απόλυτο. Θα συμμαχούσα με οποιονδήποτε εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του Ελληνισμού, είτε ήταν ΗΠΑ είτε Ρωσία ή Ισραήλ και Τουρκία. Φυσικά κι ανήκει στις Θαλάσσιες Δυνάμεις η Ελλάς και πάντα με αυτές θα είναι, ο χάρτης καθορίζει τους συμμάχους κι όχι οι όποιες συμπάθειες και ιδεολογίες. Άλλωστε κανένας πόλεμος δεν γίνεται με βάση ιδεολογίες και συμπάθειες, αλλά μόνο για οικονομικά συμφέροντα και κατακτήσεις εδαφών. Θέλω όμως η Ελλάδα να γίνει κράτος ισχυρό ώστε να μπορεί να διαπραγματευτεί η ίδια τις συμμαχίες της στο μέλλον και η δυναμική της να επηρεάζει τις προθέσεις των άλλων κρατών για συμμαχίες με τους εχθρούς της.»
Ο «ΦΙΛΟΤΟΥΡΚΟΣ» ΜΕΤΑΞΑΣ ΚΑΙ ΟΙ «ΦΙΛΕΛΛΗΝΕΣ» ΤΟΥΡΚΟΙ
«Στόχος»: Ενώ όμως κριτικάρεις σκληρά τον Βενιζέλο, δεν λές τίποτα για τον φιλοτουρκισμό του Μεταξά, που όταν πέθανε ο Κεμάλ τον Νοέμβρη του 1938, έδωσε εντολή να μετονομαστεί η οδός Αποστόλου Παύλου της Θεσσαλονίκης σε «Κεμάλ Ατατούρκ». Και μόλις προχθές, την Μεγάλη Πέμπτη, η «Εστία» μάς υπενθύμισε στην πρώτη της σελίδα ότι ο Μεταξάς αποκαλούσε τους Τούρκους… «το ευγενές Τουρκικόν Έθνος»…
ΑΛ. ΚΑΡΡΑΣ:«Ο Μεταξάς δεν ήταν φιλότουρκος, απλώς συνέχισε την εξωτερική πολιτική του Βενιζέλου σε μια περίοδο που η Ελλάδα ανέμενε την επίθεση της Ιταλίας και της Βουλγαρίας. Η συμμαχία με την Τουρκία έκανε την Βουλγαρία να φοβηθεί και να αρνηθεί να επιτεθεί από κοινού με την Ιταλία εναντίον της Ελλάδας. Όταν ο Μουσολίνι πρότεινε στον βασιλιά Βόρις τον Γ’ να εκστρατεύσει μαζί του εναντίον μας, με αντάλλαγμα την Θεσσαλονίκη, ο Βούλγαρος βασιλιάς απάντησε: «Αν το κάνω αυτό θα μου επιτεθεί η Τουρκία, δεν μπορώ να λοιπόν να επιτεθώ στην Ελλάδα». Η συμμαχία της Ελλάδος με την Τουρκία είχε όρο: αν η Βουλγαρία έκανε επίθεση στην Ελλάδα τότε θα έπρεπε να κηρύξει τον πόλεμο στην Βουλγαρία κι η Τουρκία ή το ανάποδο.
Γενικότερα οι βαλκανικές χώρες απειλούντο από τον ρεβανσισμό της Βουλγαρίας και ο Άξονας την ήθελε σύμμαχο. Η εξωτερική πολιτική του Μεταξά εκείνη την περίοδο λόγω συνθηκών ήταν σωστή, τις σχέσεις με την Τουρκία τις είχε συσφίξει ο Τσαλδάρης το 1934 και η συμμαχία ενδυναμώθηκε το 1938 με τον Μεταξά. Όλα τα άλλα ήταν στο πλαίσιο διπλωματίας, όχι μόνο από την πλευρά μας αλλά και από την τουρκική πλευρά. Αν ερευνήσετε τον Τύπο της εποχής θα δείτε τι έλεγε για τους Έλληνες και την Ελλάδα ο Σαράτσογλου, ως ΥΠΕΞ της Τουρκίας τότε, ή ότι οι Τούρκοι είχαν μεσίστιες σημαίες για τον θάνατο του Μεταξά και αφιερώματα στον τούρκικο Τύπο για τον «εκλιπόντα φίλο και σύμμαχο Ιωάννη Μεταξά». Θα τους πει κανείς φιλέλληνες για τους λόγους αυτούς; Όσο η Ελλάδα πολεμούσε την Ιταλία ο τούρκικος Τύπος έγραφε εγκώμια για την «φίλη Ελλάδα που προασπίζετο την ειρήνη και την ελευθερία στην Μεσόγειο»».
ΟΙ ΦΥΛΕΤΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
«Στόχος»: Γνωρίζω ότι έχεις μελετήσει βαθιά όλους τους μεγάλους θεωρητικούς της Αρείας Φυλής του 19ου και του 20ού αιώνος. Τι πιστεύεις προσωπικά; Εμείς οι σημερινοί Ρωμηοί έχουμε κάποια φυλετική σχέση με τους Αρχαίους Έλληνες ή συμφωνείς με τον Χρήστο Γιανναρά που λέει πως η φυλετική συνέχεια είναι αρμοδιότητος ζωολόγων;
ΑΛ. ΚΑΡΡΑΣ:«Φυσικά και έχουμε φυλετική σχέση και βιολογική συνέχεια από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Δεν ξέρω τι λέει ο κύριος Γιανναράς, ξέρω όμως τι λένε ο Παπαρρηγόπουλος κι ο κύριος Τριανταφυλλίδης, καθώς και άλλοι επιστήμονες που έχουν αποδείξει την βιολογική μας συγγένεια με τους αρχαίους. Ποιος άλλος λαός χωριζεται σε αρχαίους και νέους; Και γιατί, για να θέσω ένα ερώτημα του κυρίου Κων. Γρίβα, μόνο για τους Έλληνες βρέθηκε ένας Φαλμεράυερ; Ο Φαλμεράυερ υπήρξε παγγερμανιστής που προπαγάνδιζε κατά της σλαβικής απειλής, διαχρονικό στοιχείο του Παγγερμανισμού που συναντάμε και στον Α’ ΠΠ και στον Β’ ΠΠ, και τον εξυπηρετούσε να μας συνδέσει με τους σλάβους αφαιρώντας μας την ελληνική καταγωγή για επικοινωνιακούς λόγους.
Οι Γερμανοί χιτλερικοί με την ιδέα του Παγγερμανισμού και τον Άλφρεντ Ρόζενμπεργκ, ο οποίος είχε επηρεαστεί από τις θεωρίες του Τσάμπερλαιν, επιχείρησαν να παρουσιάσουν εαυτούς ως κληρονόμους του ελληνορωμαϊκού πολιτισμού λόγω της «νορδικής» του καταγωγής. Σύμφωνα με τους χιτλερικούς παγγερμανιστές, οι Έλληνες κι οι Ρωμαίοι ήταν «νορδικής» καταγωγής που χάθηκαν στο φυλετικό χάος μετά από μίξη με Ανατολίτες και Σημίτες. Συνεπώς, οι μόνοι καθαροί «νορδικοί» ήταν οι Γερμανοί, σύμφωνα με το ναζιστικό δόγμα, άρα και «δίκαιοι» κληρονόμοι του ελληνορωμαϊκού πολιτισμού και, κατά συνέπεια, των εδαφών όπου εκείνος αναπτύχθηκε.
Άλλωστε ο ίδιος ο Χίτλερ θεωρούσε ότι οι αρχαίοι Έλληνες ήταν κι εκείνοι Γερμανοί (νορδικοί δηλαδή όπως προείπα) κι ότι ο Μουσολίνι ήταν ο μόνος πραγματικός Ρωμαίος που ατύχησε να έχει έναν λαό που δεν του άξιζε. Ο Μουσολίνι δεν είχε αντιληφθεί τι τον περίμενε μετά την νίκη του Άξονα, καθώς οι Γερμανοί θεωρούσαν πως η Β. Ιταλία είχε νορδικό πληθυσμό και ότι ο Φασισμός ήταν δημιούργημα του Βορρά! Το Γ’ Ράιχ θα εξαπλωνόταν και σε αυτά τα εδάφη έχοντας πλέον ακουμπήσει τα ιταλικά σύνορα μετά την προσάρτηση της Αυστρίας και την κατάκτηση της Γαλλίας. Καημένε Μουσολίνι, ήσουν όντως κορόιδο. Για όλες αυτές τις αντιλήψεις των Ναζί είναι αδύνατον να είναι φιλοχιτλερικοί και ναζιστές οι Έλληνες εθνικιστές.»
ΟΙ ΝΕΟΝΑΖΙ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΕΙΝΑΙ Η ΓΑΓΓΡΑΙΝΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ…
«Στόχος»: Αυτό που κάνει εντύπωση σε όσους σε παρακολουθούν στο Διαδίκτυο και στην αρθρογραφία σου είναι ότι βρίσκεσαι σε πολυετή άγρια κόντρα με όσους δηλώνουν ανοιχτά θαυμαστές του Χίτλερ. Γιατί συμβαίνει αυτό;
ΑΛ. ΚΑΡΡΑΣ: Γιατί υπονομεύουν τον εθνικιστικό χώρο και συκοφαντούν ιστορικές μορφές του Ελληνισμού, χρησιμοποιώντας επιχειρήματα από αριστερούς δημοσιογράφους και ιστορικούς προκειμένου να επιβάλλουν τον Χίτλερ και τον ναζισμό στους εθνικιστές. Επίσης, με συκοφαντούν εδώ και χρόνια σε προσωπικό, ηθικό κι επαγγελματικό επίπεδο ακριβώς επειδή αναδεικνύω τα ψεύδη, την ιστορική παραχάραξη που προωθούν κατά του εθνικισμού και αποδομώ το χιτλερικό τους αφήγημα περί ενός Χίτλερ και μιας Γερμανίας που θα «έσωζαν» την λευκή φυλή. Αποτελούν τη γάγγραινα του εθνικιστικού χώρου και μισούν τους εθνικιστές όσο κι οι μπολσεβίκοι.
Υπάρχουν πολλοί νεαροί που αναθεώρησαν για τον ναζισμό και όλοι αυτοί οι πορωμένοι νεοναζί τους κυνηγούν κι επιδεικνύουν συνεχώς τον πρότερο «αμαρτωλό» τους βίο προκειμένου έτσι να τιμωρήσουν τους «αποστάτες» του νεοναζισμού. Θεωρούν την Γερμανία ανώτερη όλων των Ευρωπαίων, πιστεύουν σε μια Ευρώπη λευκών με ηγέτιδα δύναμη την Γερμανία και δε διστάζουν να υποστηρίξουν ανοιχτά ότι οι Έλληνες είναι μπάσταρδοι και γραικύλοι, σαν ελληνόφωνοι Φαλμεράυερ. Προπαγανδίζουν επίσης ότι σε περίπτωση πολέμου πρέπει να λιποτακτήσουμε και να μην πολεμήσουμε επειδή το καθεστώς που έχουμε είναι αστικό και δημοκρατικό. Τύφλα να έχουν το ΚΚΕ και ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ! Τους μισώ με όλη την δύναμη της ψυχής μου.»
Η ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΟΙ «ΙΣΛΑΜΙΚΟΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΙ» & ΤΟ ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΚΑΡΡΑ…
«Στόχος»: Οι Έλληνες δεν διαβάζουν βιβλία, ενώ ακόμα λιγότερο διαβάζουν βιβλία οι Εθνικιστές. Εσείς οι εκδότες του Πατριωτικού Χώρου πώς τα βγάζετε πέρα, χωρίς την παραμικρή βοήθεια από το Κράτος;
ΑΛ. ΚΑΡΡΑΣ: «Με περικοπές και λιτότητα.»
«Στόχος»: Μπορείς να μάς αναφέρεις επιγραμματικά μερικά από τα πρόσφατα βιβλία που εξέδωσε ο εκδοτικός σου οίκος («Έκτωρ») και ποια μηνύματα περνούν οι συγγραφείς τους;
ΑΛ. ΚΑΡΡΑΣ:«Θεωρώ πολύ σημαντικό το «Ισλαμικοί Εσπερινοί» του Λευτέρη Πανούση, ένα βιβλίο που ο συγγραφέας του εμβαθύνει στην ψυχολογία του οριενταλικού πολιτισμού μέσα από την ιστορική του επαφή με την Δύση.
Το βιβλίο ενός νέου και πολλά υποσχόμενου συγγραφέα, του Γεωργίου Σύρου, με τίτλο «Η εθνική συνείδηση ως έννοια και ως αντίληψη στον αρχαίο ελληνικό κόσμο». Όπως μαρτυρά κι ο τίτλος του, το βιβλίο αυτό μας παρουσιάζει την αντίληψη και την συνείδηση που είχαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι γύρω από την έννοια του έθνους. Με απλά λόγια, ο συγγραφέας Γεώργιος Σύρος αποδεικνύει ότι η έννοια του έθνους δεν είναι νεωτερικό κατασκεύασμα, αλλά προνεωτερικό. Το κάνει μέσα από πάμπολλες πηγές που δεν χωρούν καμία αμφισβήτηση. Αξίζει να σημειώσω εδώ ότι αυτή η αντίληψη για το έθνος ως προνεωτερική ύπαρξη υποστηρίζεται κι από τον γνωστό καθηγητή Πολιτικής Επιστήμης, Γεώργιο Κοντογιώργη.»

Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΟΥ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
«Στόχος»: Αλέξανδρε, πρόσφατα κυκλοφόρησε κι ένα νέο σου βιβλίο με τίτλο «Εθνική κοινότητα και κοσμοπολιτισμός: Μία διαχρονική σύγκρουση». Τι περιλαμβάνει αυτό το βιβλίο και ποιό το μήνυμά του;
ΑΛ. ΚΑΡΡΑΣ:«Το συγκεκριμένο βιβλίο είναι αποτέλεσμα της πολιτικής μου ωρίμανσης. Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι όλοι εμείς που ανήκουμε στον πολιτικό χώρο του εθνικισμού πρέπει να αφουγκραστούμε την εποχή μας και τα προβλήματά της, τις νέες συνθήκες στις οποίες διαβιεί ο άνθρωπος και να ψάξουμε να βρούμε απαντήσεις για το άμεσο μέλλον. Με το βιβλίο αυτό δείχνω ότι η έννοια του εθνικισμού υπήρχε και στον αρχαίο κόσμο, ότι ήταν πάντοτε αντίσταση στον ιμπεριαλισμό, είτε των Ελλήνων έναντι της Περσίας, είτε των Γερμανών και των Γαλατών έναντι της Ρώμης.
Στη συνέχεια παρουσιάζω ιδέες και πολιτικές που υπήρχαν στον Μεσοπόλεμο και το πώς αυτές εκφράστηκαν από τον Φασισμό και τον Εθνικοσοσιαλισμό κι αποδεικνύω ότι δεν ήταν εθνικισμοί αλλά ιμπεριαλισμοί, δηλαδή εκτροπή του εθνικισμού. Στο τρίτο μέρος, το βιβλίο μου ασχολείται με την σύγχρονη πολιτική και έχει ενημερωτικό χαρακτήρα με στόχο να προβληματίσει για το πως μετά από έναν αιώνα πρέπει να σκεφτόμαστε και να δρούμε πολιτικά έναντι της παγκοσμιοποίησης και της ΕΕ. Σήμερα μία επιλογή πρέπει να κάνει κάποιος, δεδομένου ότι η Δεξιά και η Αριστερά σαν έννοιες δεν υφίστανται πλέον: Ή Εθνικισμός ή Παγκοσμιοποίηση.

Με ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση είδα πριν λίγες μέρες την Μαρίν Λεπέν να υποστηρίζει την ίδια ακριβώς θέση που διατυπώνω στο βιβλίο μου και μόλις σας ανέφερα. Η ιστορία προχωρεί, τα πάντα ρει. Ας ξεφύγουμε από φασισμούς, ναζισμούς και χούντες και ας δούμε την Ουγγαρία και την Πολωνία τι όμορφα που τα καταφέρνουν. Το βιβλίο μου έχει πολλές πληροφορίες για αυτές τις δύο χώρες και για το πώς δρουν πολιτικά σήμερα οι κυβερνήσεις τους.»
ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΚΑΡΡΑ ΣΤΟΝ «ΣΤΟΧΟ»
«Ισχυρή μεσαία τάξη σημαίνει πολιτική και κοινωνική σταθερότητα»…
Συνέντευξη στον Θ. ΧΑΤΖΗΓΩΓΟ (Γ΄ ΜΕΡΟΣ)
Δημοσιεύουμε σήμερα το 3ο και τελευταίο μέρος της συνεντεύξεως που παρεχώρησε στον «Στόχο» ο 36χρονος εθνικιστής εκδότης, συγγραφέας, αρθρογράφος και παρουσιαστής εκπομπών στο YouTube, Αλέξανδρος Καρράς. Μεταξύ άλλων, στην σημερινή τελευταία συνέχεια, ο κ. Καρράς προαναγγέλλει ένα εκδοτικό γεγονός πανελλήνιας σημασίας: Την έκδοση 7 τόμων με κείμενα του Ίωνος Δραγούμη, πολλά εκ των οποίων είναι παντελώς άγνωστα ακόμη και στους ειδικούς, και θα προκαλέσουν «σεισμό» στον Πατριωτικό Χώρο.
«Στόχος»: Αν και οι εκπομπές που ανεβάζεις στο κανάλι σου στο YouTube (Τρίτος Δρόμος) είναι κατά κοινή ομολογία εκπληκτικές και λίαν υψηλού επιπέδου για τον Πατριωτικό Χώρο, ωστόσο δεν έχουν μεγάλη τηλεθέαση, κυμαίνονται γύρω στις 2.500 θεάσεις κατά μέσο όρο. Μήπως δεν έχει γίνει αρκετή διαφήμιση γύρω από το όνομα του Αλέξανδρου Καρρά;
ΑΛ. ΚΑΡΡΑΣ: «Δεν σημαίνει ότι η ποιότητα φέρνει τηλεθέαση και υψηλή απήχηση. Αν οι εκπομπές είχαν ίντριγκες και κουτσομπολιά θα έφταναν και 10.000. Κατά κύριο λόγο έχουν εκπαιδευτικό χαρακτήρα και αρκετές εξ αυτών είναι ασυνήθιστου περιεχομένου για τα στερεότυπα του χώρου. Υπάρχουν κανάλια συνωμοσιολογίας που φτάνουν τις 50.000 θεάσεις. Δεν σημαίνει όμως ότι είναι αξιόλογο το περιεχόμενο και οι θεάσεις δεν είναι δηλωτικό της ποιότητας. Εγώ θέλω να προωθήσω έναν άλλο τρόπο σκέψης και επικοινωνίας, μια στροφή προς τον επιστημονικό, τεκμηριωμένο και ευγενή λόγο, μακριά από τον φανατισμό και την ιδεοληψία.
ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΞΕΥΓΕΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
«Στόχος»: Γιατί έχεις ονομάσει το κανάλι και την ιστοσελίδα σου «Τρίτος Δρόμος»; Τι μήνυμα περνάει το όνομα αυτό και ποια η ιδεολογία του;
ΑΛ. ΚΑΡΡΑΣ:«Όταν ξεκίνησα τις εκπομπές πριν ένα χρόνο με τον πολύ καλό μου φίλο Μιχάλη Δέλτα, η εκπομπή χρειαζόταν ένα όνομα. Αυθόρμητα επέλεξα να την ‘’βαφτίσω’’ ‘’Στον Τρίτο Δρόμο’’. Ο τίτλος δήλωνε μια κατεύθυνση μέσα από την πορεία ζυμώσεων, κατόπιν συνθέσεως σκέψεων και προσωπικοτήτων του Ελληνισμού. Επίσης, δηλώνουμε ότι είμαστε πέραν της Δεξιάς και της Αριστεράς, απορρίπτουμε τον φανατισμό και τοποθετούμε την ιδέα μας, τον Εθνικισμό, στο κέντρο της πολιτικής, μακριά από τα άκρα. Το ίδιο είχαν πράξει και εθνικιστές του Μεσοπολέμου σε όλη την Ευρώπη, αλλά και ο Γεώργιος Γρίβας Διγενής.
Μας οδηγεί κατά κύριο λόγο η σκέψη του Ίωνος Δραγούμη που μένει διαχρονικώς επίκαιρη. Έχουμε επιλέξει να συνδυάσουμε στη θεωρία μας διανοητές, ποιητές και λογοτέχνες του Ελληνισμού, ακόμα και αντιφατικές μεταξύ τους προσωπικότητες, πάντοτε όμως Έλληνες (Αριστοτέλη, Πλάτωνα, Πλούταρχο, Παλαμά, Βαλαωρίτη, Γ. Τερτσέτη, Α. Παράσχο, Π. Γιαννόπουλο, Ν. Καζάζη, Καβάφη, Καζαντζάκη, Γ. Γρίβα, Ι. Μεταξά, Συκουτρή, Δ. Βεζανή, μέχρι Ρένο Αποστολίδη, Ελύτη, Κονδύλη κ.ά.) Ο «Τρίτος Δρόμος» έχει στόχο να βασιστεί αποκλειστικά και μόνο σε ελληνικά πρότυπα και ελληνική σκέψη, χωρίς ξενομανία, ακολουθώντας πιστά τον Γιαννόπουλο και τον Δραγούμη σε αυτό. αμερικανορωσοφιλίες, γερμανοφιλίες, γαλλοφιλίες κτλ δεν υπάρχουν.
Στόχος μας ο εξευγενισμός του εθνικιστικού λόγου που θα βασίζεται στην επιστημονικότητα, αφουγκραζόμενος τα προβλήματα της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας. Αυτή είναι η συλλογικότητά μας, ο Τρίτος Δρόμος!»
ΕΚΤΙΜΩ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΤΟΝ ΣΟΦΟ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ Π. ΔΑΚΟΓΛΟΥ – ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΕΙΤΑΙ Η ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
«Στόχος»: Πρόσφατα φιλοξένησες στον «Τρίτο Δρόμο» τον ιστορικό Αρχηγό του ΕΝΕΚ, Πολύδωρο Δάκογλου, και δεν τον ρώτησες γιατί είπε στους ψηφοφόρους του να ψηφίσουν Νέα Δημοκρατία, όταν διέλυσε το ΕΝΕΚ…
ΑΛ. ΚΑΡΡΑΣ:«Αυτό είχε απαντηθεί σε παλιότερη εκπομπή από ένα άλλο στέλεχος του ΕΝΕΚ. Αυτό είχε γίνει ως μια κίνηση τακτικής ενάντια στο ΠΑΣΟΚ και την αριστερά και εκείνα τα χρόνια ήταν τελείως διαφορετικά. Δεν συμφωνώ αλλά μπορώ να κατανοήσω ότι ήταν άλλες εποχές. Πάντως είχε πέσει πολύ ξύλο μεταξύ ΕΝΕΚιτών και ΟΝΝΕΔιτών εκείνα τα χρόνια. Για μένα ο κ. Δάκογλου είναι ένας σοφός του Εθνικισμού και τον ακούω πάντα με μεγάλη προσοχή και σεβασμό, τον εκτιμώ βαθύτατα.»
«Στόχος»: Πώς εξηγείς ότι παρά το τεράστιο πρόβλημα που έχει η Ελλάδα με την εισβολή των λαθρομεταναστών, οι Έλληνες φαίνεται να μην αντιδρούν και να αποδέχονται παθητικά την ταχύτατη ισλαμοποίηση της χώρας;
ΑΛ. ΚΑΡΡΑΣ: «Αντιδρούν πολλοί Έλληνες και μάλιστα πολλοί είναι δυσαρεστημένοι με την κατάσταση αυτή. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουν υποστήριξη ως πολίτες από οργανώσεις, κόμματα και νομικούς. Ο καθείς έχει αφεθεί στη μοίρα του. Όλο αυτό σπέρνει απογοήτευση και η κούραση την αποδοχή της κατάστασης. Πάνω σε αυτό ακριβώς ποντάρει και το πολιτικό μας σύστημα που προωθεί τον εποικισμό της Ελλάδας σε συνεργασία με την ΕΕ.»
«Στόχος»: Αν υπήρχε ένα Εθνικό Κράτος στην Ελλάδα, πώς κατά την γνώμη σου θα έπρεπε να αντιμετωπίσει την υπογεννητικότητα των Ελλήνων και τους λαθρομετανάστες που δεν μπορούμε να απελάσουμε γιατί οι χώρες προέλευσης δεν συνεργάζονται; Διαφωνείς με αυτούς που λένε πως πρέπει να ανοίξουμε τα ξερονήσια και να τους στείλουμε εκεί να σπάνε πέτρες;
ΑΛ. ΚΑΡΡΑΣ: «Για να καταπολεμήσεις την υπογεννητικότητα πρέπει να ξεκινήσεις από την κουλτούρα. Δεν μπορείς να επιβάλεις σε κανέναν να κάνει παιδιά. Πρέπει να μεταδώσεις στην κοινωνία άλλα πρότυπα, τελείως αντίθετα από αυτά που προωθούνται τώρα. Αυτό είναι το πρώτο και κύριο, δηλαδή να προωθήσεις το υγιές πρότυπο της οικογένειας. Έπειτα πρέπει να αναπτυχθεί οικονομικά το κράτος, οι περισσότεροι δεν κάνουν παιδιά για λόγους οικονομικούς. Αν λύσεις το οικονομικό πρόβλημα θα αυξηθούν οι γάμοι, θα μειωθούν τα διαζύγια που γίνονται λόγω μιζέριας και οικονομικής κρίσης και μοιραία θα αυξηθούν και οι γεννήσεις. Επίσης, πρέπει να μειώσεις και τους θανάτους των νέων που έρχονται από ναρκωτικά και τροχαία. Διαφωνώ για τα ξερονήσια και με κάθε είδους στρατόπεδο συγκέντρωσης. Πρέπει να επιστρέψουν στις πατρίδες τους, διότι εδώ ούτε αυτοί έχουν μέλλον ούτε εμείς μαζί τους.»
Η ΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ «ΚΛΕΒΕΙ» ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΕΣ ΨΗΦΟΥΣ Ο ΘΑΝΟΣ ΤΖΗΜΕΡΟΣ
«Στόχος»: Πιστεύεις ότι ο λεγόμενος Πατριωτικός Χώρος θα κατέβει ενωμένος στις Εθνικές Εκλογές ή θα έχουμε πάλι πέντ’ – έξι κομματίδια που δεν θα βρούν ούτε την ψήφο τους;
ΑΛ. ΚΑΡΡΑΣ: «Ο χώρος δε θα κατέβει ποτέ ενωμένος σε εκλογές, τα πάθη και τα μίση επικρατούν.»
«Στόχος»: Τι έχεις να πείς για την πρόθεση πολλών πατριωτών ψηφοφόρων να ψηφίσουν Τζήμερο, που είναι δεδηλωμένος νεοφιλελές και πρόσφατα δήλωσε πως ο πολυφυλετισμός είναι ευλογία κι ότι χαίρεται κάθε φορά που βλέπει στον δρόμο έναν μαύρο να έχει αγκαλιά μία λευκή;
ΑΛ. ΚΑΡΡΑΣ: «Ο Τζήμερος στηλιτεύει, εύστοχα κατά τη γνώμη μου, τις παθογένειες του πελατειακού κράτους, κατακρίνει την ανομία και την κωλυσιεργία της δικαιοσύνης, επιτίθεται στον κομμουνιστικό ολοκληρωτισμό, έχει οικονομικές προτάσεις, ενώ μιλάει κι εναντίον του Ισλάμ. Δεν αρκείται στις καταγγελίες και στις κατηγορίες.
Στο Ισλάμ εναντιώνεται λόγω της φιλελεύθερης ιδεολογίας του κι όχι από εθνοφυλετικά και θρησκευτικά κριτήρια, όπως οι πατριώτες και οι εθνικιστές, είναι δηλαδή ζήτημα ελευθερίας γι’ αυτόν, όχι ταυτότητας, όπως είναι για τους εθνικιστές. Για τον ίδιο λόγο πολεμά και τον κομμουνισμό. Έτσι κερδίζει πατριωτικές ψήφους από ανθρώπους που δεν το αντιλαμβάνονται αυτό. Δεν θα τον ψήφιζα, ούτε θα συνεργαζόμουν πολιτικά μαζί του. Άλλωστε δεν είμαι φιλελεύθερος. Ωστόσο, νομίζω ότι ο τρόπος που κάνει πολιτική αξίζει να μελετηθεί και να παραδειγματιστούμε από αυτόν.
Η εποχή που στην πολιτική αρκούσε να λαϊκίζεις έχει παρέλθει, πρέπει να στραφούμε σε επιστημονικό λόγο και καθαρά επίκαιρο, για όλα αυτά δηλαδή που απασχολούν τον απλό Έλληνα πολίτη, τον επιχειρηματία, τον εργαζόμενο, τον νεαρό φοιτητή που βλέπει αβέβαιο το μέλλον. Πρέπει να υποστηρίξουμε τη μεσαία τάξη που βάλλεται πανταχόθεν και συρρικνώνεται ολοένα και περισσότερο. Η ισχυρή μεσαία τάξη φέρνει πολιτική και κοινωνική σταθερότητα, όπως έλεγε ο Αριστοτέλης. Πιστεύω σε αυτό.»
ΤΑ ΑΓΝΩΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΙΩΝΑ ΔΡΑΓΟΥΜΗ ΚΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ
«Στόχος»: Τι άλλο ετοιμάζεις εκδοτικά στο προσεχές διάστημα; Πριν λίγες μέρες μάς ενημέρωσες μέσα από τον λογαριασμό που διατηρείς στο twitter ότι θα εκδώσεις τα άπαντα του Ίωνος Δραγούμη σε 6-7 τόμους κι ότι ασχολείσαι με την προετοιμασία αυτού του έργου εδώ κι ένα χρόνο. Τι νέο μας φέρνεις με αυτή την έκδοση;
ΑΛ. ΚΑΡΡΑΣ: «Αγαπητέ Θόδωρε, αυτή τη φορά θα γνωρίσουμε πραγματικά τι εστί Δραγούμης και το πόσο χαρισματικός και διορατικός πολιτικός ήταν. Ο εθνικιστικός χώρος, αλλά και οι ιστορικοί, δεν γνωρίζουν πολλά. Η έκδοση αυτή συμπληρώνει αλλά και ανατρέπει τα όσα γνωρίζαμε, ή νομίζαμε ότι γνωρίζουμε, για την προσωπικότητα του πολιτικού Δραγούμη. Οι πρώτοι δυο τόμοι περιέχουν το λογοτεχνικό του έργο, στον Α΄τόμο θα βρίσκονται όσα έργα δημοσίευσε εν ζωή και στον Β΄τόμο όσα δημοσιεύτηκαν μετά τον θάνατό του. Ο Γ’ τόμος θα περιέχει την αρθρογραφία του σε περιοδικά και εφημερίδες, ένας πολύ σημαντικός τόμος γιατί θα δούμε όλες του τις πολιτικές προτάσεις, το όραμά του για τον Ελληνισμό και τις αλύτρωτες πατρίδες, τις ιδέες για την διαμόρφωση του κράτους και της διοίκησής του, για την στάση που είχε κατά τον Α’ ΠΠ και όσα έγραφε εναντίον του Βενιζέλου. Εδώ θα βρούμε και τις απαντήσεις για όσα του έχουν καταλογιστεί από διάφορους κακόβουλους εναντίον του, απαντήσεις που ακόμα δεν έχουν δοθεί. Μέσα από αυτόν τον τόμο θα αντιληφθούμε και τον πραγματικό λόγο για τον οποίο δολοφονήθηκε, κι όχι, δεν ήταν η εκδίκηση του Μπενάκη για τον παλιότερο έρωτα της κόρης του με τον Ίωνα. Θα βγουν επίσης 2-3 τόμοι με αρθρογραφία του για την εξωτερική πολιτική αλλά και 2 τόμοι με όσα έγραψαν άλλοι για αυτόν, το έργο του, την σκέψη του και την πολιτική του δράση.»
Ο ΤΣΩΡΤΣΙΛ, ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΠΩΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΜΕ ΩΘΗΣΕ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΩ ΠΙΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
«Στόχος»: Είσαι όντως θαυμαστής του Τσώρτσιλ όπως λένε κάποιοι;
ΑΛ. ΚΑΡΡΑΣ: «Έχω ρίξει πολύ γέλιο με αυτό. Έχω τονίσει πολλές φορές, όπως το έγραψα και στο βιβλίο μου, αλλά και προανέφερα στην παρούσα συνέντευξη, ότι ο Β’ ΠΠ έγινε για κατακτήσεις εδαφών, όχι για ιδεολογίες και πολιτεύματα. Απευθυνόμενος στους γερμανόφιλους χιτλερικούς εν Ελλάδι τους τρόλαρα χρησιμοποιώντας τον Τσώρτσιλ κι έκτοτε προπαγανδίζουν ότι είμαι τσωρτσιλικός. Πρώτοι όμως είχαν προκαλέσει εμάς χρησιμοποιώντας τον Γύπαρη επειδή σκότωσε, όπως λέγεται, τον Ίωνα Δραγούμη. Ως απάντηση σε αυτό χρησιμοποίησα τον Τσώρτσιλ που αρνήθηκε πεισματικά την ειρήνη και την συμμαχία με την χιτλερική Γερμανία. Ο Γύπαρης πάντως πολέμησε στην Κρήτη κατά των Γερμανών κι έπειτα ακολούθησε την κυβέρνηση της Ελλάδος στην Αίγυπτο, ενώ μετά από χρόνια δήλωσε ότι η δολοφονία του Δραγούμη ήταν ένα λάθος. Άστοχη λοιπόν η χρήση του Γύπαρη από τους νεοναζί, φίλε Θόδωρε!»
«Στόχος»: Αληθεύει ότι ξεκίνησες ως οπαδός του ΠΑΣΟΚ κι ότι κάποτε ασκούσες σκληρή κριτική στον Χριστιανισμό;
ΑΛ. ΚΑΡΡΑΣ:«Με την πολιτική ασχολούμαι από το 2010, τότε που όλοι άρχισαν να αντιδρούν στην μνημονιακή πολιτική του ΓΑΠ. Όπως καταλαβαίνεις κάθε άλλο παρά ΠΑΣΟΚ θα μπορούσα να ήμουν. Για λόγους ρομαντισμού και εξιδανίκευσης της αρχαίας Ελλάδος είχα επηρεαστεί από τη νεοπαγανιστική προπαγάνδα, ενώ συνέβαλε σε αυτό μια προκατάληψη που είχα για τους Εβραίους. Στην πορεία όμως μελετώντας διαπίστωσα ότι ο πλατωνισμός κι ο στωικισμός είχαν μπολιάσει τον χριστιανισμό κι αντιλήφθηκα τον εξελληνισμό της χριστιανικής θρησκείας, η οποία ονομάστηκε Ελληνορθοδοξία. Είδα ότι στο νεοπαγανιστικό χώρο επικρατούσαν οι ιδέες της αναρχίας και του μαρξισμού, με κάλυμμα την επικούρεια φιλοσοφία. Ο χώρος αυτός μαχόταν οτιδήποτε εθνικιστικό και χριστιανικό με αντιφασιστική και αντιρατσιστική ρητορική. Έκανα στροφή στον χριστιανισμό όταν μελέτησα βιβλία και άρθρα του μακαριστού Χριστόδουλου το 2014 κι έκτοτε είμαι ένας συνεπής χριστιανός που ακολουθεί, το κατά δύναμιν, τα μυστήρια της Εκκλησίας. Για τη χριστιανική πίστη έχω δεχθεί τεράστιο πόλεμο από νεοναζί νεοπαγανιστές, οι οποίοι εκδηλώνουν τον αντισημιτισμό τους χτυπώντας την Ορθοδοξία. Κάθε εξύβριση και χλεύη για την χριστιανική μου πίστη αποτελεί για μένα τιμή.»
«Στόχος»: Αγαπητέ Αλέξανδρε, ευχαριστούμε γι’ αυτή την αποκαλυπτική συνέντευξη.
ΑΛ. ΚΑΡΡΑΣ: «Κι εγώ σάς ευχαριστώ θερμά που μου δώσατε την ευκαιρία να απαντήσω σε τόσο κρίσιμα ερωτήματα.»