
Ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΕΝΕΚ, ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ ΔΑΚΟΓΛΟΥ, ΜΙΛΑΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΣΤΟΝ «ΣΤΟΧΟ»
Τα λάθη του Νίκου Μιχαλολιάκου πήγαν τον Ελληνικό Εθνικισμό δεκαετίες πίσω!
Συνέντευξη στον Θ. ΧΑΤΖΗΓΩΓΟ (Α΄ ΜΕΡΟΣ)
Ο «Στόχος» έχει σήμερα την εξαιρετική τιμή να συνομιλήσει με την «ζωντανή Ιστορία» του Ελληνικού Εθνικισμού, τον ιστορικό Αρχηγό του «Ενιαίου Εθνικιστικού Κινήματος» (ΕΝ.Ε.Κ.) κ. Πολύδωρο Δάκογλου. Τον βρήκαμε στο Ναύπλιο όπου είναι η μόνιμη κατοικία του και όπου ζεί τα 20 τελευταία χρόνια με την τετραμελή οικογένειά του (έχει δύο γιούς). Η συνέντευξη έγινε με την μορφή των γραπτών ερωταποκρίσεων και ο κ. Δάκογλου απάντησε προθυμότατα σε όλες τις ερωτήσεις μας, ακόμη και στις πιο… κουτσομπολίστικες. Είμαστε βέβαιοι πως τα όσα μάς είπε θα κάνουν μεγάλη αίσθηση στον Πατριωτικό Χώρο, αν και είναι μόνο ένα μικρό πολλοστημόριο των όσων είδαν τα μάτια του και άκουσαν τ’ αυτιά του στα 12 χρόνια (1979-1991) που ήταν ο αδιαμφισβήτητος Αρχηγός του αλησμόνητου ΕΝ.Ε.Κ.
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΝΕΚ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΥΠΕΡΒΕΙ ΤΟ 0,30% ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ;
«Στόχος»: Γιατί το ΕΝΕΚ, μετά από τόσους αγώνες, δεν κατάφερε να μαζέψει ούτε το 0,30% στις Ευρωεκλογές του 1984 και του 1989, ή στις Εθνικές Εκλογές του 1990 που κατεβήκατε ως «Εθνικιστική Συμπαράταξη»; Έφταιγε η εποχή ή κάτι άλλο;
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Ο στρατηγικός σχεδιασμός και ο προσανατολισμός του «Ενιαίου Εθνικιστικού Κινήματος» δεν προέβλεπε συμμετοχή σε εκλογικές διαδικασίες πριν από το 2000. Αυτό οφείλετο σε τρεις παράγοντες. ΠΡΩΤΟΝ: Το νεαρό της ηλικίας των μελών μας (στην συντριπτική πλειοψηφία ήταν μαθητές, φοιτητές ή εργαζόμενοι έφηβοι, χωρίς προσωπική εκλογική επιρροή στον κοινωνικό τους περίγυρο). ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Το γεγονός ότι ο αρχικός σχεδιασμός του αγώνος έδινε προτεραιότητα στην ιδεολογική και πολιτική κατάρτιση των μελών (άρα ήταν εκ των πραγμάτων εσωστρεφής, αγωνιστικός και ιδεολογικός), δεν μάς επέτρεπε να λειτουργήσουμε ψηφοσυλλεκτικά. ΤΡΙΤΟΝ: Η οικονομική μας δυνατότητα ήταν κυριολεκτικά ανύπαρκτη.
Η συμμετοχή μας στις εκλογές (δύο φορές, με την δεύτερη (σ.σ.: 1990) να τετραπλασιάζουμε τις ψήφους μας) έγινε υπό την πίεση των συνθηκών, ως ενέργεια ανάγκης. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι στην πρώτη συμμετοχή μας (σ.σ.: 1984) τα περισσότερα μέλη μας δεν είχαν δικαίωμα ψήφου λόγω ηλικίας».
Ο ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ΚΑΙ Η ΧΑΜΕΝΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ
«Στόχος»: Αν το ΕΝΕΚ βρισκόταν σε πλήρη δράση μετά την χρεοκοπία του 2010, εκτιμάτε ότι θα είχε καλύτερα εκλογικά αποτελέσματα από αυτά που είχε η Χρυσή Αυγή;
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Είμαι βέβαιος ότι στην περίπτωση αυτή θα είχαμε αντιπροσωπεύσει τον Ελληνικό Εθνικισμό επάξια και αποτελεσματικά. Τα στελέχη και τα μέλη μας εκπαιδευόντουσαν για να μπορούν να ανταποκρίνονται σε θέσεις ευθύνης. Δεν μπορώ να πω αν θα είχαμε καλύτερα εκλογικά αποτελέσματα (δηλαδή περισσότερες ψήφους), σίγουρα όμως δεν θα είχαμε συντελέσει στο να χαθεί η μεγάλη πολιτική ευκαιρία για τον Ελληνικό Εθνικισμό. Μια ευκαιρία την οποία είχαμε προβλέψει πως θα παρουσιασθεί και προς την οποία είχαμε προσανατολίσει την στρατηγική μας».
«Στόχος»: Με την τεράστια πείρα που διαθέτετε, τι γνώμη έχετε για τον Ηλία Κασιδιάρη; Είναι όντως το μεγάλο αστέρι του Ελληνικού Εθνικισμού, που παρουσιάζεται κάθε 200 χρόνια, όπως λένε κάποιοι;
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Είναι πολύ νωρίς να εκφέρει κάποιος γνώμη για τον Ηλία Κασιδιάρη. Είναι νέος και έχει πολύ δρόμο μπροστά του για να κριθεί. Θα πω μόνον πως ένας Ηγέτης δεν διστάζει να ζητήσει συγγνώμη για τα λάθη του και προσπαθεί να μην τα ξανακάνει, γιατί αυτά επιδρούν επί ανθρώπων και ιδεών. Όσον αφορά αυτά τα περί 200 ετών, είναι χαζομάρες».
Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΜΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΠΗΓΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ ΜΙΣΟ ΑΙΩΝΑ ΠΙΣΩ
«Στόχος»: Πώς σχολιάζει ο Πολύδωρος Δάκογλου το ανήκουστο στραπάτσο που έπαθε η Χρυσή Αυγή, με αποτέλεσμα να φυλακιστεί σύσσωμη η πολιτική της ηγεσία; Ποιά, κατά την γνώμη σας, ήταν τα βασικά λάθη του Νίκου Μιχαλολιάκου;
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Κατ’ αρχάς να ξεκαθαρίσω ότι θεωρώ την καταδίκη και τον εγκλεισμό στις φυλακές, της ηγεσίας της Χρυσής Αυγής ως φυσική κατάληξη μιας καθαρής πολιτικής δίωξης. Ο Νίκος Μιχαλολιάκος ευθύνεται, ως απόλυτος άρχων της Χ.Α., για την κάκιστη διαχείριση που έκανε της μεγάλης ευκαιρίας που δόθηκε -εκ των πραγμάτων- ώστε οι Έλληνες να απομακρύνουν το σάπιο πολιτικό κατεστημένο που μάς κυβερνά. Αντί να προβάλει το δημιουργικό και φωτεινό πρόσωπο του Ελληνικού Εθνικισμού, πρόβαλε τα επιφανειακά πρότυπα άλλων λαών, αρνήθηκε την αξιοποίηση σημαντικών πολιτικών εφεδρειών και δεν πίστεψε στην Δύναμη του Λαού των Ελλήνων που ήταν έτοιμοι να κάνουν το μεγάλο πολιτικό άλμα πολιτικής μετάβασης. Έκαψε έτσι τον κοινοβουλευτικό δρόμο προς την Εξουσία και θα απαιτηθούν πολλά χρόνια διαφορετικών μεθόδων δράσης μέχρι να δημιουργηθούν κατάλληλες συνθήκες και στελέχη ικανά να αξιοποιήσουν μιάν άλλη παρόμοιας έντασης ευκαιρία».
ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ Ο ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ;
«Στόχος»: Ως ιστορικός Αρχηγός του ΕΝΕΚ, πώς εξηγείτε ότι παραδοσιακά οι Έλληνες απεχθάνονται τα εθνικιστικά κόμματα; Μήπως φταίει η Ορθόδοξη Εκκλησία που αφόρισε τον Εθνικισμό ως βαρύτατη αμαρτία με την εν Κωνσταντινουπόλει Σύνοδο του 1872;
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Δεν γνώριζα ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία αφόρισε τον Εθνικισμό ως βαρύτατη αμαρτία με την εν Κωνσταντινουπόλει Σύνοδο του 1872. Και θα διαφωνήσω ότι οι Έλληνες απεχθάνονται τον Εθνικισμό. Να θυμίσω ότι οι Εθνικιστές προβάλλουν ως πρότυπο τον ηρωικό τρόπο ζωής και την προσωπική θυσία υπέρ του συνόλου. Εκ των πραγμάτων, λοιπόν, αποτελούν αριθμητική μειοψηφία. Ωστόσο, εμείς στο ΕΝΕΚ, απέναντι στην τυραννία των αριθμών, αντιτάσσαμε την δύναμη της ανθρώπινης θέλησης. Οι Έλληνες είναι Λαός Ηρώων αλλά ο ηρωισμός είναι «στιγμιαία ψυχική κατάσταση» και εκδηλώνεται κάτω από ειδικές συνθήκες και όχι όταν η ζωή κυλά ήρεμα. Δίνεται λοιπόν η εντύπωση πως δεν μάς ακολουθούν. Αυτή όμως η εντύπωση ανατρέπεται όταν υπάρχουν σωστοί Ηγέτες. Για παράδειγμα, οι Έλληνες ακολούθησαν σύσσωμοι τον Ιωάννη Μεταξά στο ΟΧΙ και έμειναν πιστοί σε αυτό μέχρι το τέλος».
«Στόχος»: Πώς εξηγείτε εσείς ότι η Ελλαδική Ορθόδοξη Εκκλησία ανέκαθεν απεχθανόταν τα Εθνικιστικά Κόμματα, ενώ με κάθε ευκαιρία αγκάλιαζε την πάσης φύσεως Αριστερά; Θυμάστε εσείς να υπήρξε κάποιος κληρικός που να τάχθηκε ανοιχτά υπέρ του ΕΝΕΚ;
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Η θρησκευτική πίστη του καθενός αποτελεί μια προσωπική του υπόθεση. Εμείς, στο «Ενιαίο Εθνικιστικό Κίνημα», αυτό το είχαμε ξεκαθαρισμένο. «Τα του Θεώ τω Θεώ και τα των Ανθρώπων τοις Ανθρώποις». Στην κλίμακα των αξιών που υπηρετούσαμε ως πρώτη αξία της ζωής μας τοποθετούσαμε το Έθνος. Την δε Παλαιά Διαθήκη την θεωρούσαμε ως Μυθολογία του Εβραϊκού λαού. Ο Χριστιανισμός είναι δι-εθνικός και ως εκ τούτου, πολλοί, κληρικοί και λαϊκοί, θεωρούν -κακώς- πως έχει κοινά σημεία με τον Κομμουνισμό. Αν είναι δυνατόν, η θρησκεία που διακηρύσσει την Αγάπη να ταυτίζεται με την ιδεολογία που διακηρύσσει την ταξική σύγκρουση. Όσον αφορά την στάση της Εκκλησίας της Ελλάδος προς το ΕΝΕΚ, ο κατώτερος κλήρος μάς έβλεπε με αγάπη και μάς στήριζε ενώ οι Δεσποτάδες ήταν επιφυλακτικοί έως αρνητικοί απέναντί μας.»
Η 21Η ΑΠΡΙΛΙΟΥ, Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ
«Στόχος»: Με την σοφία που σάς έχει δώσει σήμερα ο Χρόνος εκτιμάτε ότι η 21η Απριλίου έβλαψε τον εν Ελλάδι Εθνικιστικό Χώρο;
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Το καθεστώς της 21ης Απριλίου επεβλήθη διά πραξικοπήματος και διακυβέρνησε την χώρα ως πεφωτισμένη δικτατορία. Είναι λογικό λοιπόν ότι κατέστειλε κάθε Εθνικιστική οργανωμένη ομάδα (π.χ. «Κόμμα 4ης Αυγούστου») που δεν είχε ως μήτρα την ίδια την ομάδα των πρωτεργατών της. Όμως πρόβαλε Πατριωτικές και Εθνικές αξίες διαμορφώνοντας γενιές Ελλήνων. Το γεγονός ότι δεν επέτρεψε την λειτουργία Εθνικιστικών Οργανώσεων και Πολιτικών Ομάδων είχε σαν αποτέλεσμα ο Εθνικιστικός χώρος να αποκοπεί από τον λαό και να στερηθεί της διαδικασίας ανάδειξης των φυσικών ηγετών του».
«Στόχος»: Πώς εξηγείτε εσείς ότι οι Έλληνες Εθνικιστές παρότι ισχυρίζονται πως νοιάζονται για την συνέχεια του Έθνους, μένουν γεροντοπαλλήκαρα και γεροντοκόρες; Ακόμη κι αυτοί που έχουν την οικονομική άνεση, δεν γεννούν παραπάνω από ένα (Ν. Μιχαλολιάκος) ή δύο (Κ. Πλεύρης) παιδιά…
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Δεν θα με βρείτε σύμφωνο στο πρώτο σκέλος της ερώτησής σας. Αντιθέτως, σχεδόν όλοι οι Εθνικιστές που γνωρίζω, έχουν δημιουργήσει οικογένειες και έχουν αποκτήσει παιδιά και εγγόνια. Όσον αφορά εμένα, έχω εν ζωή δύο αγόρια και έχασα πριν τη γέννα τους δύο κορίτσια. Για τους άλλους που αναφέρετε, νομίζω πως θα πρέπει να ερωτηθούν και να απαντήσουν οι ίδιοι».
ΥΒΡΙΣ ΤΟ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΧΟΙΝΑΣ «ΤΑ ΠΗΡΕ» ΑΠΟ ΤΗΝ Ν.Δ.
«Στόχος»: Αληθεύει πως όταν διαλύσατε το ΕΝΕΚ το 1991, δώσατε «υπόγεια» εντολή στους ψηφοφόρους σας να ψηφίσουν Νέα Δημοκρατία, επειδή ο υπαρχηγός σας, ο αείμνηστος Γιάννης Σχοινάς, είχε πάρει κάποια επιδότηση από την κυβέρνηση Μητσοτάκη;
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Έχω ακούσει πολλές κατηγορίες που εκπορεύονται, συνήθως, από ανθρώπους που δεν είχαν καμμία οργανική σχέση με το ΕΝΕΚ, γιατί δεν είχαν τα κότσια να αγωνίζονται όπως τα μέλη μας. Για να καταγραφεί, αναφέρω τα εξής: ΠΡΩΤΟΝ: Δεν διέλυσα εγώ το ΕΝΕΚ, ούτε και μπορούσα να το κάνω, ως εκ του τρόπου που ήταν δομημένο. ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Ουδέποτε, μετά το κλείσιμο του κύκλου ζωής του «Ενιαίου Εθνικιστικού Κινήματος» απευθύνθηκα προς τα μέλη και τους ψηφοφόρους του ΕΝΕΚ. Πολύ δε περισσότερο δεν έδωσα υπόγεια εντολή να ψηφίσουν Νέα Δημοκρατία. Όσον αφορά αυτό για τον συναγωνιστή και αδελφό Γιάννη Σχοινά (το ΕΝΕΚ δεν είχε υπαρχηγό), αποτελεί ύβρη προς το πρόσωπο και το ήθος του».
«Στόχος»: Εμείς οι απέξω ποτέ δεν καταλάβαμε ποιό ήταν το σημαντικότερο σημείο τριβής, που οδήγησε στην αναστολή δράσεως του ΕΝΕΚ το 1991. Αληθεύει αυτό που ακουγόταν τότε, ότι υπήρχε παρασκηνιακή συζήτηση και συμφωνία με την Νέα Δημοκρατία για την σύμπλευση μαζί της στις Εθνικές Εκλογές;
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Δεν υπήρξε κανένα σημείο τριβής που να οδήγησε σε αναστολή δράσης του ΕΝΕΚ. Ούτε αληθεύει η ύπαρξη οποιασδήποτε παρασκηνιακής συζήτησης με τη Νέα Δημοκρατία για σύμπλευση μαζί της. Η διαδικασία λήψης των πολιτικών αποφάσεων του ΕΝΕΚ ήταν τέτοια που απέτρεπε τα παρασκήνια και τις συμφωνίες στελεχών μας κάτω από το τραπέζι»
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΝΕΚ «ΤΑ ΤΣΟΥΓΚΡΙΣΕ» ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΔΕΝΔΡΙΝΟ;
«Στόχος»: Ο αλησμόνητος Ανδρέας Δενδρινός ήταν ο μέντορας όλων σας στο ΕΝΕΚ. Κι όμως, φτάσατε να του κόψετε την «καλημέρα», όπως μάς έλεγε ο ίδιος την Δεκαετία του 1990 που δούλευα στην «Ελ. Ώρα». Γιατί, κύριε Δάκογλου, «τα τσουγκρίσατε» με τον Δενδρινό;
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Ο Ανδρέας Δενδρινός δεν ήταν μέντορας όλων μας στο ΕΝΕΚ. Υπήρξε όμως ένα στέλεχος του Εθνικιστικού χώρου, ιδιαιτέρως μεγάλης αξίας. Τα βιβλία του, «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ» και «ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ» που γράφηκαν μετά από συνεχείς παρακλήσεις και πιέσεις μου, πρόσφεραν τα μέγιστα στην ιδεολογική μόρφωση των στελεχών μας και ευρύτερα των Εθνικιστών, ακόμη και μέχρι σήμερα. Το κεφάλαιο Ανδρέας Δενδρινός, τον οποίο τιμώ, είναι πολύ σημαντικό και μεγάλο για να το εξαντλήσουμε σε μια ερώτηση μιας γενικότερης συνέντευξης. Επιφυλάσσομαι λοιπόν να πω περισσότερα μια άλλη φορά. Θα σάς πω μόνον ότι ουδέποτε υπήρξε προσωπική και μάλιστα λεκτική κόντρα μαζί του. Διαχώρισε τη θέση του από όλους εμάς, όταν ακολούθησε την ομάδα Ψιακή, στην απομάκρυνσή τους από εμάς με ταυτόχρονη οικειοποίηση του εκδοτικού οίκου «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΙΣ» και του περιοδικού «ΚΙΝΗΜΑ» που ήταν καταχωρημένα στο όνομά τους. Έκτοτε, με κανέναν από αυτή την μικρή ομάδα δεν αντάλλαξα ποτέ και καμμία λέξη».
ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΧΗ ΠΕΜΠΤΗ στο 2ο και τελευταίο Μέρος της συνεντεύξεως: Ο κ. Πολύδωρος Δάκογλου μιλά για τους Εβραίους, τον Σιωνισμό, τον αλησμόνητο πατέρα του Ιπποκράτη, τον Κουκίδη, τον Μεταξά και πολλά άλλα που θα κάνουν αίσθηση.
Ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΕΝΕΚ, ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ ΔΑΚΟΓΛΟΥ, ΛΥΝΕΙ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ «ΣΤΟΧΟ»:
Με νέες τακτικές αγώνος οι Εθνικιστές μπορούν να κερδίσουν!
Συνέντευξη στον Θ. ΧΑΤΖΗΓΩΓΟ (Β΄ΜΕΡΟΣ)
Ολοκληρώνουμε σήμερα την συνέντευξη που είχε την γενναιοδωρία να δώσει στον «Στόχο» ο ιστορικός Αρχηγός του «Ενιαίου Εθνικιστικού Κινήματος» (ΕΝΕΚ) κ. Πολύδωρος Δάκογλου. Στην σημερινή 2η συνέχεια, ο κ. Δάκογλου δίνει απαντήσεις σε μια σειρά απορίες που ταλανίζουν όλα αυτά τα χρόνια τον Πατριωτικό Χώρο, και προτείνει μία στρατηγική νίκης που αξίζει να μελετήσουν οι νεώτερες γενιές των Ελλήνων Εθνικιστών.
«Στόχος»: Με την πείρα και την γνώση που έχετε σήμερα, ποιός έβλαψε περισσότερο τον Ελληνισμό, κύριε Δάκογλου; Ο Μουσταφά Κεμάλ ή ο Αδόλφος Χίτλερ;
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Με την πείρα και τη γνώση που έχω, θα σάς πω ότι τον Ελληνισμό τον έβλαψαν περισσότερο και από τον Μουσταφά Κεμάλ ή τον Αδόλφο Χίτλερ, οι “κατ’ απονομήν” εθνάρχες Ελευθέριος Βενιζέλος και Κωνσταντίνος Καραμανλής».
«Στόχος»: Πώς εξηγείτε εσείς ότι οι Ελληνίδες απεχθάνονται τα εθνικιστικά κόμματα, ενώ αγκαλιάζουν τα κάθε λογής κόμματα της Εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς; Θυμάμαι ότι ακόμη και στο ΕΝ.Ε.Κ. πολύ λίγες ήσαν οι γυναίκες…
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Θα διαφωνήσω μαζί σας. Οι Ελληνίδες όταν γνωρίσουν τον Εθνικισμό αφοσιώνονται σ’ αυτόν. Με τα κόμματα της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς συντάσσονται άτομα γένους θηλυκού και όχι Ελληνίδες. Όσον αφορά το ΕΝ.Ε.Κ., το 40% περίπου των μελών μας ήταν Ελληνίδες και μάλιστα με δράση εντυπωσιακή».
Ο ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ ΔΑΚΟΓΛΟΥ
«Στόχος»: Είχατε έναν εξαιρετικό πατέρα, τον αλησμόνητο Ιπποκράτη Δάκογλου. Λίγοι ξέρουν ότι ο Ιπποκράτης Δάκογλου (1915 – 2016) ήταν αυτός που κατασκεύασε το σημερινό γήπεδο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας την δεκαετία του 1950. Εσείς συγκινείστε όταν περνάτε έξω από αυτό το ιστορικό γήπεδο; Και τι έχετε να μάς πείτε για τον θρύλο που συνδέει τον πατέρα σας με τις… αντισεισμικές κερκίδες της Λεωφόρου;
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Πράγματι, ο πατέρας μου είναι αλησμόνητος και υπήρξε εξαιρετικός ως Πατέρας, Σύζυγος, Άνθρωπος, Στοχαστής, Ερευνητής και Επαγγελματίας. Ήταν ο άνθρωπος που κατασκεύασε το παλιό πέταλο του γηπέδου του Παναθηναϊκού, στις αρχές της δεκαετίας του ’50, Ναι, συγκινούμαι όταν περνάω απ’ έξω, όπως συγκινούμαι και όταν περνάω από τον Δήμο Παπάγου, (κατασκεύασε τα πρώτα 50 σπίτια του ΑΟΟΑ) ή από τα μεγάλα νοσοκομεία της Έδεσσας, της Βέρροιας, του Θεαγένειου της Θεσσαλονίκης που έχει κατασκευάσει κάποιες πτέρυγές τους κ.α. Όσον αφορά τον θρύλο, υποθέτω πως θα εννοείτε το γεγονός των πρωτόγνωρων για την εποχή του καινοτομιών που οι ελεγκτικές υπηρεσίες αδυνατούσαν να αποδεχτούν και έτσι άργησε κατά 6 μήνες η έγκριση του φακέλου γιατί, στην μελέτη του είχε μειώσει κατά 50% τον όγκο των κολωνών και είχε στηρίξει την αντισεισμική τους ικανότητα σε ειδικά πλαίσια που έδεναν τις θεμελιώσεις».
Ο ΚΟΥΚΙΔΗΣ ΚΑΙ ΤΟ «ΟΥΔΕΝ ΑΛΥΤΟΝ» ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΑ
«Στόχος»: Θυμάμαι ότι το ΕΝΕΚ τιμούσε την μνήμη του ανύπαρκτου Ήρωα Κωνσταντίνου Κουκίδη, που τάχα έπεσε από την Ακρόπολι των Αθηνών στις 27 Απριλίου 1941 τυλιγμένος με την Ελληνική Σημαία. Σήμερα τι πιστεύετε; Ήταν υπαρκτό πρόσωπο ο Κωνσταντίνος Κουκίδης;
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Το ΕΝΕΚ, δεν ήταν σε λειτουργία όταν ο αείμνηστος Δημήτρης Λαζογιώργος μίλησε και έγραψε για πρώτη φορά για τον Εύζωνα Κουκίδη. Ανεξαρτήτως του αν ο Κουκίδης ήταν υπαρκτός ή όχι, να θυμόμαστε πως οι Λαοί χρειάζονται φωτεινούς μύθους για να τους οδηγούν. Είναι ιστορικά γνωστό πως πολλοί ήσαν οι Έλληνες που θυσίασαν την ζωή τους για να μη βρωμίσουν την Σημαία μας οι πάσης φύσεως εχθροί μας».
«Στόχος»: Σε πρόσφατη εκπομπή στο YouTube με τον εκδότη Αλέξανδρο Καρρά υποστηρίξατε πως όντως υπήρξε η περίφημη επιγραφή «Ουδέν πρόβλημα άλυτον διά τον Ιωάννη Μεταξά» που τάχα είχαν κρεμάσει οι Γερμανοί έξω από την Στρατιωτική τους Ακαδημία. Ωστόσο, είναι πανθομολογούμενο ότι τα περί της επιγραφής αυτής είναι κατασκεύασμα της Μεταξικής Προπαγάνδας.
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Ο Ιωάννης Μεταξάς υπήρξε Στρατιωτική, Πολιτική και Φιλοσοφική προσωπικότης μεγάλης αξίας. Διέθετε ξεχωριστή ευφυΐα και ενορατική σκέψη. Επομένως, αποδέχομαι όσα κατά καιρούς είχα διαβάσει για την ύπαρξη αυτής της επιγραφής ως αντιπροσωπεύουσας μια πραγματικότητα. Πέραν αυτού δεν αντιλαμβάνομαι την ουσία ανακίνησης ενός τέτοιου θέματος».
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ
«Στόχος»: Πώς εξηγείτε εσείς ότι οι περισσότεροι σημερινοί Έλληνες πολιτικοί, ενώ ξορκίζουν τον Ελληνικό Εθνικισμό, δεν έχουν πει ποτέ μία λέξη εναντίον του Εβραϊκού Εθνικισμού, δηλαδή του Σιωνισμού;
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Οι περισσότεροι σημερινοί πολιτικοί συναποτελούν το “κόμμα των πολιτικών κομμάτων” και είναι υποταγμένοι στην ροή των πραγμάτων. Δεν διακατέχονται από το πάθος να υπηρετήσουν την Ιστορία, τις Αξίες και την Προοπτική του Ελληνισμού. Ούτε φυσικά τα πραγματικά συμφέροντα και την αποστολή του Λαού των Ελλήνων. Περιορίζονται, από άγνοια ή συμφέρον, από φόβο ή από έλλειψη σθένους, να υπηρετούν το κρατούν σύστημα που με την σειρά του οδηγείται από ανθρώπους με Σιωνιστικά πιστεύω. Με αυτά ως δεδομένα και με οδηγά στοιχεία τον φόβο και το προσωπικό όφελος, οι συστημικοί πολιτικοί αποφεύγουν “τις κακοτοπιές”».
«Στόχος»: Κάποιοι λένε ότι η γάγγραινα του Ελληνικού Εθνικισμού είναι ο Αντισημιτισμός. Το ΕΝ.Ε.Κ. είχε πει ποτέ κάτι εναντίον των Εβραίων ή έστω του Σιωνισμού;
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Ο Έλλην Εθνικιστής δεν μπορεί και δεν πρέπει να λειτουργεί οδηγούμενος από την άρνηση. Οφείλει να κάνει τον αγώνα του προβάλλοντας τις θέσεις, τις αρχές και τις ιδέες του, πιστεύοντας και προσπαθώντας για την επικράτησή τους. Η αντίθεση δεν πρέπει να καθορίζει το πρόσωπο του Εθνικισμού. Η ανάλωση της ενέργειας ενός πολιτικο-ιδεολογικού φορέως για θεωρίες και πρακτικές αντισημιτισμού δεν είναι η καλύτερη τακτική. Όσον αφορά το αν το ΕΝ.Ε.Κ. είχε πει ποτέ κάτι εναντίον των Εβραίων ή έστω του Σιωνισμού, σάς λέω ότι τους Εβραίους τους αντιμετώπιζε όπως και τους Αγγλοσάξωνες ή τους Ούνους του βορρά, δηλαδή, σαν έναν λαό με διαφορετικά γεωπολιτικά και γεωστρατηγικά συμφέροντα από αυτά των Ελλήνων. Σχετικά με τον Σιωνισμό, η θέση μας ήταν κάθετη. Ο Σιωνισμός είναι μια κοσμοθεωρία που πρεσβεύει αξίες πολύ διαφορετικές από αυτές του Ελληνισμού. Αντιπροσωπεύει παρακμιακές αξίες και πρακτικές. Ως εκ τούτου, αποτελεί εν δυνάμει αντίπαλο του Ελληνισμού και του αξιακού συστήματος που πιστεύουμε και στηρίζουμε. Αυτό το διδάσκαμε με πλήθος ιστορικών, πολιτικών και ιδεολογικών δεδομένων, στα στελέχη μας».
«Στόχος»: Τι έχετε να πείτε σε κάποιους που λένε ότι για να δει Θεού πρόσωπο ο Ελληνικός Εθνικισμός οφείλει το γρηγορότερο να μιμηθεί το παράδειγμα των Ευρωπαίων Εθνικιστών (Μαρίν Λεπέν κλπ) και να κάνει μια «Δήλωση Μετανοίας» προς τους Εβραίους, όπως έκανε τον Γενάρη του 2017 ο Άδωνις Γεωργιάδης και είδε την καριέρα του να απογειώνεται;
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Εκείνοι που θεωρούν ότι το μόνο πεδίο αγώνος για την επικράτηση του Εθνικισμού είναι το Κοινοβουλευτικό πεδίο, κάνουν λάθος και εκφυλίζουν το μεγαλείο του Εθνικισμού. Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που καλύπτουν την πλάνη ή την ιδιοτέλειά τους με την μίμηση ξένων πολιτικών οργανισμών ή την εξάρτηση από αυτούς. Όσον αφορά την Δήλωση Μετανοίας, νομίζω πως είναι αναγκαία προϋπόθεση για να σου επιτραπεί μια κάποιου είδους σταδιοδρομία στο κοινοβουλευτικό πολιτικό σύστημα που σήμερα επικρατεί στην Ευρώπη».
ΠΩΣ ΔΙΑΚΟΠΗΚΑΝ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΝΕΚ ΜΕ ΤΟΝ ΒΛΑΔΙΜΗΡΟ ΨΙΑΚΗ
«Στόχος»: Στην εκπομπή με τον Αλέξανδρο Καρρά κάτι είπατε για το πώς αυτονομήθηκε από το ΕΝΕΚ ο εκδοτικός οίκος «Ελεύθερη Σκέψις» της οδού Ιπποκράτους και αναγκάστηκε ο αξέχαστος Γιάννης Σχοινάς να δημιουργήσει την «Νέα Θέσι». Γιατί, αλήθεια, «τα τσουγκρίσατε» με τον Βλαδίμηρο Ψιακή;
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Ότι είπα στην εκπομπή του Αλέξανδρου Καρρά είναι αρκετά κατατοπιστικά. Προτείνω, για να μην τα επαναλαμβάνω, σε όποιον ενδιαφέρεται να δει την εκπομπή που είναι αναρτημένη στο κανάλι του ΤΡΙΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ, στο You Tube» (https://tinyurl.com/tyxh5sda ). Για την ιστορική αλήθεια, να καταγράψουμε πως ο συναγωνιστής Γιάννης Σχοινάς ανέλαβε το βιβλιοπωλείο και τον εκδοτικό οίκο ΝΕΑ ΘΕΣΙΣ μετά το 1991 και μάλιστα, σχεδόν χρεοκοπημένα και κατάφερε να τα ανορθώσει και να εκδώσει δεκάδες τίτλους αξιόλογων βιβλίων. Τότε όμως που έγινε η διάσπαση, η ΝΕΑ ΘΕΣΙΣ δημιουργήθηκε εκ του μηδενός, με δική μου πρωτοβουλία και αρχικό ιδιοκτησιακό καθεστώς μία ΕΠΕ στην οποία συμμετείχαν πολλά μέλη μας, ως αντίδοτο σε οποιαδήποτε άλλη απόπειρα αρπαγής ενός οργάνου μάχης του Κινήματος».
ΤΕΡΑΣΤΙΑ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ
«Στόχος»:Με τον αείμνηστο Σπύρο Σταθόπουλο, πώς και δεν “τα βρήκατε” ποτέ;
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Με τον αείμνηστο συναγωνιστή Σπύρο Σταθόπουλο είχαμε απόλυτη χημεία στον αγώνα. Γνωριστήκαμε όταν επέστρεψε από την Ιταλία και ήρθε, όπως και ο αείμνηστος συναγωνιστής Θόδωρος Καραμπέτσος, στα γραφεία του ΕΝΕΚ, δηλώνοντας έτοιμος για αγώνα. Με φιλοξένησε στο σπίτι του στο Αγρίνιο, στα πλαίσια μιας 20ήμερης περιοδείας για οργανωτικούς λόγους, στην Δυτική Ελλάδα. Ήταν ο ουσιαστικός οργανωτής της επίσκεψης και γνωριμίας μου στον μεγάλο θεωρητικό (Πρόεδρο τότε του MSI) Πίνο Ράουτι. Ανέλαβε την διεύθυνση της εφημερίδος ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ που ήταν επίσημο όργανο του ΕΝΕΚ, μετά την πολιτική ενσωμάτωση της Ελληνικής Αμνηστίας, στο Κίνημά μας. Υπήρξε υποψήφιος της Εθνικιστικής Συμπαράταξης και φίλος και συναγωνιστής από καρδιάς. Ήταν σπουδαίος άνθρωπος, ήρεμος στην λειτουργία του αλλά φλογερός στην αγωνιστική του παρουσία. Πρόσφερε τα πάντα στον αγώνα, από την περιουσία του μέχρι την ζωή του. Το ΕΣΕΣΙ, το ΕΝΕΚ το ΛΑΟΣ και ο Εθνικισμός του χρωστάνε τουλάχιστον την αναγνώριση και το δικαίωμα στη μνήμη».
ΓΙΑΤΙ Η ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ
«Στόχος»: Αν λειτουργούσε ως κόμμα σήμερα το ΕΝΕΚ, και σάς ρωτούσαν τί προτείνετε για να λυθεί το θέμα της αθρόας εισβολής λαθρομεταναστών στην Ελλάδα, τί θα απαντούσατε;
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «Για να λυθεί το θέμα της αθρόας εισβολής λαθρομεταναστών στην Ελλάδα απαιτείται απλά μια Πολιτική –Κυβερνητική απόφαση. Μια απόφαση που καμία κυβέρνηση προερχόμενη από το κόμμα των πολιτικών κομμάτων δεν πρόκειται ποτέ να λάβει λόγω της πολιτικής που έχει επιβληθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Επομένως, η λύση περνάει μέσα από την σύγκρουση με το Ευρωπαϊκό ιερατείο και το Ελληνικό πολιτικό κατεστημένο.
Σας θυμίζω ότι δύο Πρόεδροι Δημοκρατίας (Προκόπης Παυλόπουλος και Κατερίνα Σακελλαροπούλου) διακήρυξαν δημοσίως την χρησιμότητα της εισβολής (λάθρο)μεταναστών. Ο πρώτος μιλώντας για γονιμοποίησή μας από αυτούς και η δεύτερη για επίλυση του δημογραφικού μας χάρις σε αυτούς. Και οι δύο, υποδείχθηκαν και εκλέχθηκαν στο ύπατο πολιτειακό αξίωμα με πρόταση του Τσίπρα (Παυλόπουλος) και του Μητσοτάκη (Σακελλαροπούλου). Να θυμίσω ακόμη ότι ο Κυρ. Μητσοτάκης είναι εχθρός των δικαιωμάτων των Ελλήνων (εκ φυλετικής καταγωγής) επί της Ελλάδος και της Ιστορίας της. Κατανοείτε ότι η λύση περνάει μέσα από την κατακρήμνιση των πολιτικών κομμάτων και προσωπικοτήτων αυτής της αντίληψης.
Μέχρι όμως να συμβεί αυτό, οφείλουμε να δίνουμε τις μάχες σε επίπεδο Κοινωνίας, Αυτοδιοίκησης και Μέσων Επικοινωνίας θυμίζοντας στους Έλληνες την διαφορετικότητά τους, τις δυνατότητές τους και την αποστολή τους»
Η «ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ» ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ
«Στόχος»: Δεδομένων των συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί, ποιά πιστεύετε πως πρέπει να είναι η στρατηγική αγώνος των Εθνικιστών;
ΠΟΛ. ΔΑΚ.: «: Όταν αποδεχτούμε πως η κοινωνία, η πολιτική και η οικονομία λειτουργούν πολυκεντρικά, τότε, ίσως μπορέσουμε ως Εθνικιστές να μελετήσουμε και να καταστρώσουμε μια αντίστοιχη πολυκεντρική στρατηγική αγώνος. Την ονομάζω “Στρατηγική των Δικτύων”.
Πρέπει να κάνουμε την δύσκολη υπέρβαση. Να υποβαθμίσουμε τον δικό τους στίβο αγώνος που είναι τα Κόμματα και οι εκλογές. Τον δικό τους κανόνα που είναι η επιβολή της πλειοψηφίας. Την δική τους πρωταγωνιστική ομάδα που είναι οιΚεφαλαιοκράτες, οι Μιντιάρχες και οι ξένες πρεσβείες. Να προωθήσουμε το δικό μας σχέδιο, (Πολιτικός Ανταρτοπόλεμος). Να αξιοποιήσουμε τον δικό μας χώρο υπεροχής (Δύναμη της Θέλησης και Πίστη στο Σκοπό). Με πρωτεργάτες τα δικά μας στελέχη (Ανιδιοτελείς αγωνιστές υπέρ του Έθνους και του Λαού).
Η στρατηγική των Δικτύων, ανατρέπει τις συμβατικές συνθήκες. Παραθέτει, στα στοιχεία που επιτρέπουν την κυριαρχία των συστημικών (Μέγεθος, Συγκέντρωση, Προσωπική Απολαβή), τις διαφορετικές δυνατότητες των Ελλήνων Εθνικιστών (Ιδιαιτερότητα, Αποκέντρωση, Διάθεση προσφοράς). Η αξιακή διαφορά που έχουμε από τους συστημικούς επικυρίαρχους της Ελλάδος είναι χαοτική. Ο συνεκτικός ιστός των παραγόντων που στηρίζουν “το κόμμα των πολιτικών κομμάτων” είναι το Συμφέρον, το Χρήμα και η Εξουσία, σε αντίθεση με εμάς που μάς συνδέουν στοιχεία ιδεολογίας, όπως το Έθνος, ο Φυλετικός ανθρωπισμός, η Αξιοκρατία, και η Φύση.
Μπορούμε να κερδίσουμε. Αρκεί να το πιστέψουμε στην αποστολή και να επινοήσουμε τακτικές αγώνος εκτός των χώρων υπεροχής τους.»